top of page

Regulamin e-Rezerwacji Wizyt

Data ostatniej aktualizacji: 10.03.2025r.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z systemu e-rezerwacji wizyt dostępnego na stronie pod adresem: https://czujedobrze.pl/ oraz https://schematowa.com/, zwanego dalej „Kalendarzem Rezerwacji”, oraz warunki, na jakich Klienci umawiają się na wizyty prowadzone w formie online za pośrednictwem platformy Google Meets.

  2. System Rezerwacji umożliwia Klientom dokonywanie rezerwacji terminów wizyt, a umowa o świadczenie usług terapeutycznych zawierana jest drogą elektroniczną zgodnie z niniejszym Regulaminem.

Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna korzystająca z Kalendarza Rezerwacji, która dokonuje rezerwacji wizyty online.

  2. Wizyta – spotkanie terapeutyczne prowadzone w formie online, realizowane za pośrednictwem platformy Google Meets.

  3. Kalendarz Rezerwacji – narzędzie elektroniczne dostępne na stronie pod adresem: https://czujedobrze.pl/ oraz https://schematowa.com/, umożliwiające umawianie wizyt.

  4. Sprzedawca/Usługodawca – Czuję Dobrze Psychoterapia Iwona Łaskarzewska, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP: 1231539432, REGON: 526223247, Dane kontaktowe: ul. Żelazna 16/137, 00-802 Warszawa, E-mail: kontakt@czujedobrze.pl, Telefon: +48 501 465 103, prowadzący działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług psychologicznych, psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych.

Warunki korzystania z Kalendarza

  1. Kalendarz e-rezerwacji jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem przerw technicznych wynikających z konserwacji systemu.

  2. Korzystanie z Kalendarza wymaga dostępu do Internetu oraz aktualnej przeglądarki internetowej.

  3. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawidłowych i kompletnych danych w trakcie rejestracji oraz rezerwacji wizyty.

Rejestracja i logowanie

  1. Aby skorzystać z pełnej funkcjonalności Kalendarza, Użytkownik może dokonać rejestracji, podając m.in. imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu.

  2. Rejestracja w Kalendarzu jest dobrowolna, jednak niezbędna do potwierdzenia rezerwacji wizyty.

  3. Użytkownik zobowiązuje się do zachowania poufności danych logowania, a wszelkie działania dokonane przy użyciu konta są jego wyłączną odpowiedzialnością.

Proces rezerwacji wizyty

  1. W celu rezerwacji wizyty Użytkownik:

    1. Wybiera dostępny termin wizyty z kalendarza.

    2. Wprowadza wymagane dane osobowe oraz ewentualne informacje dodatkowe.

    3. Potwierdza rezerwację, klikając przycisk „Rezerwuj”.

    4. Opłaca wybraną przez siebie usługę.

  2. Po złożeniu rezerwacji, Użytkownik otrzyma automatyczne potwierdzenie e-mailowe zawierające szczegóły rezerwacji (data, godzina, rodzaj wizyty).

  3. Zakończenie procesu rezerwacji nie oznacza automatycznego zawarcia umowy o świadczenie usług. Rezerwacja staje się ostateczna po zaksięgowaniu płatności.

  4. Potwierdzenie rezerwacji wynosi 1 dzień roboczy od zaksięgowania płatności.

Zmiany, anulowanie i modyfikacja rezerwacji

  1. Klient ma prawo do anulowania lub zmiany terminu wizyty, pod warunkiem poinformowania Sprzedawcy z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

  2. W przypadku nieobecności lub anulowania wizyty po upływie wskazanego terminu, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty zgodnie z obowiązującymi zasadami.

  3. Wszelkie zmiany dotyczące rezerwacji należy dokonywać za pośrednictwem Kalendarza Rezerwacji lub drogą elektroniczną, korzystając z udostępnionego formularza kontaktowego bądź pod adresem kontakt@czujedobrze.pl .

Prawo odstąpienia od umowy i Reklamacja

​    1. Umową Sprzedaży objęte są usługi w zakresie konsultacji i wizyt psychologicznych, psychoedukacyjnych i psychoterapeutycznych oraz związane z nimi usługi dodatkowe (m.in. opinia psychologiczna na wyraźne życzenie Klienta).
    2. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi Klient zostaje poinformowany o utracie prawa odstąpienia od umowy.
    3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru (usługi) Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
    4. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy. Dane kontaktowe: ul. Żelazna 16/137, 00-802 Warszawa, E-mail: kontakt@czujedobrze.pl . Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. 

    5. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.

Odpowiedzialność

  1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby informacje dotyczące dostępnych terminów wizyt były aktualne i poprawne, jednak nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne rozbieżności wynikłe z błędów systemowych lub opóźnień w aktualizacji kalendarza.

  2. System e-rezerwacji nie gwarantuje rezerwacji wizyty w przypadku awarii technicznej lub niedostępności serwisu.

  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania z Kalendarza przez Użytkownika.

Przetwarzanie danych osobowych

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Sprzedawca, którego dane kontaktowe znajdują się w Polityce Prywatności.

Dane osobowe przekazane w trakcie rejestracji i rezerwacji są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi rezerwacji wizyty oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Korzystając z Kalendarza, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie https://czujedobrze.pl/ oraz https://schematowa.com/

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. O każdej zmianie Użytkownicy będą poinformowani poprzez publikację nowej wersji Regulaminu na stronie internetowej.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

  4. Wszelkie spory wynikłe na tle stosowania Regulaminu będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z obowiązującymi przepisami.

bottom of page